Wednesday, April 24, 2013

minggu panitia:Pertandingan Mewarna Tahap 1

must do it...yeah!!

inilah yang dikatakan kecil-kecil cili padi, kecil-kecil dah ade semangat nak bersaing...good girl!....u can do it!...satu perkara yang suka tentang budak kecil ini mereka suka bersaing sesama mereka dan tunjukkan apa yang mereka boleh buat.walaupun di mata kita, hanya perkara yang cukup simple tapi ini adalah saat yang mereka nantikan. Mereka seperti orang dewasa yang perlu menyiapkan tugasan dengan tekun.Tahniah untuk adik-adik kecil ni..

apa lagi warna nak pilih ye?any ideas???
seronok melihat mereka bertungkus lumus menyiapkan bahan warna mereka.TAPI bukan setakat mewarna tanpa apa-apa faedah ye?Tujuan dia kite dapat kuatkan deria motor mereka dan diselitkan dengan sedikit tambahan ilmu...nampak tak?ada gambar unta ditulis perkataan "jamalun" dalam bahasa arab dan pengenalan huruf tunggal "ja". Sapa-sapa yang tak tau sila rujuk gambar ye...hehhehe...ada pertandingan ada ilmu di dalamnya..tidak dilupa ye?tugas guru memang macam tu...kena bagi menarik sikit walaupun amat simple.
can i borrow your colors?

p/s : mohon ampun ye..memang sahaja saya buat perkataan SMS dan bukan baku...saya hanya nak "relax" saja bacaan kite...dah selesa camtu...ok..ape-ape kesilapan, mohon diampun...

No comments: